Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Bestillingsinfo

 

Hvordan ser jeg hvilke produkter som er på lager?

Når du går inn på et produkt vil alltid oppdatert lagerstatus vises. Her har vi markert hvordan dette ser ut: 

Dersom varen er på lager, vil det være en grønn prikk med antall på lager (som sett på bildet).
Dersom varen er i bestilling vil det være en oransje prikk med forventet antall dager til den er på lager.
Dersom varen ikke er i bestilling vil det være en rød prikk med forventet antall dager til varen er tilbake på lager.

Etter at du har fullført handelen, kan du følge den videre behandlingen av ordren din inne på Ordrehistorikk-siden
her.
 

 

Hvordan kan jeg lagre produkter til å se på senere?

Først og fremst må du ha bruker hos oss, som du enkelt kan opprette ved å trykke her: "Registrer deg som kunde hos GamEra."

Så kan du gå inn på et produkt, og trykke på den hvite knappen kalt "Legg i ønskeliste". Du vil enkelt finne igjen dine favorittprodukter senere ved å trykke på hjerteikonet ("Mine Favoritter) øverst i høyre hjørne. 

 

Hvordan registrerer jeg meg som kunde?

Og hva er fordelene med å være registrert kunde hos GamEra?

Du kan registrere deg som kunde hos oss ved å trykke på person-ikonet øverst i høyre hjørne, eller ved å følge denne linken: "Registrer deg som kunde hos GamEra."

Fordelene med å være registrert kunde hos oss er at du vil få gamingtilbud, kampanjer og nyheter direkte inn på e-posten din, slik at du alltid er oppdatert. 

Du vil også kunne legge til produkter i ønskelisten din. Hver gang du logger deg inn på nettsiden vår, vil ønskelisten din med produktene du har lagt til, være der. 

 

Hvordan vet jeg at ordren min er bestilt?

Når ordren din er bestilt, vil du motta en ordrebekreftelse og en faktura på e-post. Du kan også sjekke ordrestatus ved å gå inn her: "Ordrehistorikk"

 

Hvordan sjekker jeg hvor pakken min er (sporing)?

Du kan enkelt sjekke sporingsstatus ved å gå inn her: "Ordrehistorikk"

 

Tilbake til Hjelp-siden