Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Hva kan vi hjelpe deg med?
 

Vårt kundesenter er den raskeste måten å finne et svar på.


Her kan du spore og kansellere ordre, eller registrere din retur. Du vil også finne svar på emner innen betaling, levering, retur og reklamasjon eller rett og slett hvordan du kontakter oss.

Finner du ikke det du leter etter? Ta kontakt med oss via chatten nederst i høyre hjørne (09:30 - 16:30 på hverdager). 

 

Hvordan blir jeg kunde?

 

Les mer her...

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruke?

 

Les mer her...

Hvilke fraktmetoder kan jeg velge?

 

Les mer her...

Hvordan sender jeg en vare i retur?

 

Les mer her...

Hvilke kjøpsvilkår gjelder?

 

Les mer her...

Hvordan kommer jeg i kontakt med GamEra?

 

Les mer her...

 



Hvordan er garantivilkårene knyttet til PC-ene?
 

Les mer her...

 

 

Hvordan går du fram for å feilsøke ditt produkt ved en feil? 

 

Les mer her...