Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Reparasjon og support

Dersom du har problemer med pc-en din eller andre produkter, vil vi anbefale deg å kontakte produsentens kundeservice. Ved å finne produsenten av produktet ditt under, kan du klikke rett på navnet. Det vil føre deg til produsentens støtte- og kontaktsenter for videre tips og hjelp.

 

 

GamEra GOAT Gaming-PC:

Her finner du noen potensielle grunner til at PC-en din ikke fungerer som er enkle å fikse selv. Dersom dette ikke var det du lurte på, ta kontakt med oss via chatten nederst i høyre hjørne, så vil vi hjelpe deg så raskt som mulig.

Ta en kikk på videoen over, for tips og triks når det gjelder GOAT Gaming PC.

Les her for mer informasjon om våre GOAT Gaming PC-er.

Svart skjerm?

  • Er strømkabelen til maskinen koblet i?
  • Er strømkabelen til skjermen koblet i?
  • Er kabelen mellom skjerm og data koblet til, og står den i riktig inngang?

 

Sliter du med å installere Windows?

Det å installere eller re-installere Windows på en pc kan være omfattende for noen, derfor har vi laget en side som viser stegene du må igjennom for å gjøre denne prosessen så smidig som mulig. les gjerne om hvordan du installerer eller re-installerer HER.

 

Hvor mye lagringsplass trenger jeg?

Lagring er en viktig del av en pc og du slipper sjeldent unna uten, derfor har vi laget en guide som forklarer litt hva du trenger dersom du har forskjellige bruks formål. Her er det bedre å gå litt overkill og ha mer en du trenger enn for lite, les gjerne mer HER.

 

GamEra GOAT Gaming-PC:

Fungerer ikke eksternt utstyr (mus, tastatur, headset)?

  • Koble fra alt du har koblet til maskinen. Prøv så å koble til en og en kontakt for å se om problemet forsvinner. 
  • Hvis du har mulighet, test utstyret på en annen PC, og se om du får samme problem da.

 

Tilbake til Hjelp-siden