Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Reparasjon og support

Dersom du har problemer med pc-en din eller andre produkter, vil vi anbefale deg å kontakte produsentens kundeservice. Ved å finne produsenten av produktet ditt under, kan du klikke rett på navnet. Det vil føre deg til produsentens støtte- og kontaktsenter for videre tips og hjelp.

 

 

Vår GOAT-PC:

Her finner du noen potensielle grunner til at pc-en din ikke fungerer som er enkle å fikse selv. Dersom dette ikke var det du lurte på, ta kontakt med oss via chatten nederst i høyre hjørne, så vil vi hjelpe deg så raskt som mulig.

Svart skjerm?

  • Er strømkabelen til maskinen koblet i?
  • Er strømkabelen til skjermen koblet i?
  • Er kabelen mellom skjerm og data koblet til, og står den i riktig inngang?
     

Fungerer ikke eksternt utstyr (mus, tastatur, headset)?

  • Koble fra alt du har koblet til maskinen. Prøv så å koble til en og en kontakt for å se om problemet forsvinner.

 

Tilbake til Hjelp-siden